۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲

ویسی:

کسب سه امتیاز به استقلال خوزستان زندگی دوباره می دهد

کسب سه امتیاز به استقلال خوزستان زندگی دوباره می دهد

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: کسب امتیاز و پیروزی در بازی با صبای قم می تواند به تیم ما زندگی دوباره بدهد و انگیزه ما را برای ادامه راه دوچندان کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صبای قم اظهار کرد: تیم ما در این هفته بازی سخت و پر استرسی را برابر صبای قم در پیش دارد و تمام تلاشمان بر این است که با کسب سه امتیاز این بازی به جدول بازگردیم.

وی افزود: تیم صبا یکی از تیم های با شخصیت لیگ است که شناخت خوبی از این تیم داریم و تلاش می کنیم بازیکنان خلاق این تیم نظیر عنایتی را مهار کنیم تا نتوانند به راحتی صاحب توپ شوند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: تیم ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارد ولی پس از پایان هر بازی به فکر بازی بعدی هستیم و نتیجه بازی گذشته را به دست فراموشی می سپاریم.

وی در خصوص هواداران تیمش و آنهایی که به تیمش توهین می کنند، گفت: هواداران واقعی ما را در هر شرایطی حمایت کرده اند ولی متاسفانه آنهایی که تیم ما را تخریب می کنند در واقع فوتبال خوزستان را تخریب کرده اند.

ویسی بیان کرد: تیم های دیگری هم در لیگ بوده اند که در بازی های خود از حریفشان عقب افتاده اند ولی با حمایت هواداران خود نتیجه بازی را به سود خود تغییر داده اند.

وی اظهار کرد: ازهواداران خود خواستاریم تا نگذارند دشمنان فوتبال خوزستان به تیم ما آسیب برسانند و برای ما مشکل ساز شوند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان اینکه به دنبال تک رقمی کردن جایگاه خود در جدول هستیم، ادامه داد: شک نکنید که تیم ما در جدول می ماند و امتیازات از دست رفته را جبران می کند.

وی افزود: کسب امتیاز و پیروزی در بازی روز جمعه می تواند به تیم ما زندگی بدهد و انگیزه ما را برای ادامه راه دوچندان کند.
 
 
 
 
 

کد خبر 2143682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha